Aici poți asculta Radio Poema

miercuri, 25 ianuarie 2017

Ion Apostu - Asezonat cu ieri, muzică și interpretare Adrian Moldovan




Mai simt, încă, pe buze... sărutu-ţi pătimaş,
Pe chipu-mi răvăşit, mai simt atingeri calde.
Deschis-am poarta, larg, spre-al inimii sălaş,
Şi m-am rugat la soartă, în visuri să te scalde.


*

Mai este-n mine freamăt... un leagăn de fior,
În braţele-mi inerte, mai simt conturu-ţi fin.
Agonizez de lipsa-ţi, sunt spulberat de... dor,
Amorul tău mă-ncleaştă... satanic... şi divin.

*

Mai arde-n mine plasma vulcanului nestins,
Iar ochii-mi ard de vremea... extazului total.
E-atâta cânt prin linişti, decorul doarme nins,
Doar sângele mai strigă... sarcastic şi brutal.

*

Mai curge-n mine clipa... acel moment etern,
Mi-e pretutindeni chipu-ţi şi-atât de nicăieri!
Mă arde-un foc de gura-ţi şi gustul de infern,
Mi-e dor să simt un mâine... asezonat cu ieri.

7 comentarii: